dilluns, 29 de febrer del 2016

ELS ECOSISTEMES


Els ecosistemes from Tere Donet

 http://catedu.es/chuegos/kono/sexto/t1/eco.swf
.
                                                     VÍDEOS DELS ECOSISTEMES




PRACTICA

http://cplosangeles.juntaextremadura.net/web/edilim/tercer_ciclo/cmedio/los_ecosistemas/los_ecosistemas/los_ecosistemas.html
                                  
LES CADENES ALIMENTÀRIES
Les relacions que s'estableixen entre els éssers vius d'un ecosistema a través de l'aliment reben el nom de cadenes alimentàries.

PRACTICA
                    http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm4_u6_act1b/frame_prim.swf

8 comentaris:

Anònim ha dit...


Hola m'han agrada molt les llocs que as posat.

Anònim ha dit...


Hola m'han agrada volt els blocs que as posat.

Pepe ha dit...

Esta molt be sido pero estudiar moltes gracies Eva.

Kyla 😀 🎧 🎹 ha dit...

M'a agradat molt l'esquema dels ECOSISTEMES,els videos,la cadena alimentaria...
🐶🐁🐢🐇🐤🐃🐮🐷🐍🐸🐼🐧...

Mònica ha dit...

Gracies Eva! Per posar-nos aquestos enllasos.Estic estud1iant molt.

Mònica ha dit...

perdo me equivocat (estic estudiant molt)

Malak i Rosa 4t B ha dit...

Bon dia soc na Malak i estic amb na Rosa estudiant naturals al bloc per que demá tenim control.

Aprendrém molt amb aquests super esquemes i jocs que ens posau!!!!!!!

ADEEEEUUUU!!!!!!

Na Rosa vol dirvos algo: bon dia m'han agradat molt aquestos jocs i els esquemes estan super bé explicats!!!
Aprendré molt per al examen i em vindrá súper fácil de fer!!!!!!1


ADEUUUUU!!!!!!

Joe ha dit...

Els esquemes están molt bé!!!!